Bez względu na to, co robisz, twoim zadaniem jest opowiedzieć swoją historię. Gary Vaynerchuk
Nie jesteś zalogowany na forum.
To jak trafiłem na tego producenta mebli może zaciekawić nawet największego marudę. Zwyczajnie podniosłem ulotkę z chodnika i zadzwoniłem do człowieka z propozycją prowadzenia dla niego działań marketingowych w Internecie dzięki którym jego oferta dotrze do większego grona odbiorców a ostatecznie przełoży się to na zwiększoną sprzedaż dla firmy.
Pierwszą propozycją tej stolarni była jednak oferta mebli na wymiar. www.martommeblenazamowienie.blogspot.com/ stopniowe rozpisywanie się na temat zakresu oraz sposobu realizacji usługi pozwoliło pojawiać się tej witrynie w pobliskiej lokalizacji. W efekcie to pozwoliło nieco ruszyć rozmowy z klientami na temat nowych zleceń.
Dużo fotek które robiono w firmie zaowocowało tym że było dużo materiału do witryny i odrazu była duża autentyczność tego co mam do przekazania odbiorcy.
Potem zostały tylko do napisania ogłoszenia na pobliskich portalach ogłoszeniowych i regularne łączenie strony z innymi witrynami by stworzyć przenikające się powiązania.
Teraz wystarczy być wytrwałym i wiązać witrynę w sieć stron to już znasz pewnie.
Offline
Kolejną witryną która pojawiła się w tym projekcie ogólnie to sklep z meblami do łazienki, oczywiście tego samego producenta czy firmy jak wolisz bo dla mnie to zamienne określenia. http://tm-meble.pl Adres internetowy ma już sporo ponad dwa lata ale był bardzo żadko promowany w internecie w zasadzie chyba wogóle, bo śladów jakotakich nie ma wogóle. To http://tm-meble.pl mozlonie rozpisywanie po internecie i publikowanie kolejnych produktów trwa ale wiadomo że cel jest jasny zwiększyć odwiedzalność witryny internetowej i dzięki temu zapewnić sprzedaż
Offline
Bardzo interesujące podejście do tematu