Bez względu na to, co robisz, twoim zadaniem jest opowiedzieć swoją historię. Gary Vaynerchuk
Nie jesteś zalogowany na forum.
Moim ulubionym narzędziem stosowanym do budowania widoczności firmy w Internecie jest właśnie "blog firmowy" bo formuła tego narzędzia powoduje że możemy w spokojny sposób wyjaśnić kolejno nasze wartości i ostatecznie w zwielokrotniony sposób działać długoterminowo.
Trzeba widzieć że teksty napisane rok temu, dopiero dziś będą miały swoich czytelników. Dlatego uważam to za proces długoterminowy który nigdy nie powinnień mieć swojego końca.
Z drgiej strony to wszystkie materiały na blogu mogą prowadzić do oferty firmy, co jest bardzo oczekiwane przez wyszukiwarki i powoduje wyższe pozycjonowanie.
Ale dużym minusem jest pracochłonność, której nie da się przeżucić w całości na osoby z zewnątrz ze względu na specyfikę działalności. Tak miałem przykładowo z projektem firmy która realizuje renowcje mebli i ma swoją siedzibę na Podlasiu to witryn tego projektu https://meble-renowacja-bialystok.blogspot.com/
Pracownia ta ma dość wąskie i wysoką specjalizacje dzięki której powinna mieć dość dobrych klientów, ale zdobywanie tej grupy jest niestety bardzo rozłożone w czasie. A to powoduje obniżenie aktywności przy rozwijaniu projektu i pisania na takeije stronie.
No tak to ważne by podejmować się tylko działań które będą rozwijane mimo wszystko inaczej efekt końcowy nigdy nie nadejdzie.
To początek tego bloga dla Pracowni Renowacji z Białegostoku, zobaczymy jakie będą ostatecznie efekty, bo zaczyna się tak jak zwykle czyli powoli.
Offline